کد خبر: ۸۸۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۱۸۲
ژنرال فرانک مک‌کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا، سنتکام، می‌گوید مادامی که ما شبکه‌ای از توانایی‌ها برای ردگیری و منهدم کردن پهپادهای ایرانی را توسعه ندهیم، برتری با طرف مهاجم (ایران) خواهد بود.

فرمانده سنتکام: استفاده گسترده ایران از پهپادها باعث شده که برای اولین بار از زمان جنگ کره، برتری کامل هوایی نداشته باشیمنرال فرانک مک‌کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا، سنتکام، می‌گوید ایران روزانه آمریکا و متحدانش را در منطقه تهدید می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مک‌کنزی روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین به کنگره ایالات متحده گفت که حوثی‌ها در یمن از ژانویه سال جاری میلادی ۱۵۰ حمله با موشک‌های بالستیک و کروز، و همچنین با پهپاد علیه زیرساخت‌ها، اهداف نظامی و غیرنظامی عربستان انجام داده‌اند.

وی گفت استفاده گسترده ایران از پهپادهای کوچک و متوسط باعث شده که آمریکا برای اولین بار از زمان جنگ کره، هنگام عملیات‌ها، برتری کامل هوایی نداشته باشد.

وی گفت مادامی که ما شبکه‌ای از توانایی‌ها برای ردگیری و منهدم کردن پهپادهای ایرانی را توسعه ندهیم، برتری با طرف مهاجم (ایران) خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: