کد خبر: ۸۸۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۰
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار" سید محمد حسین زاده حجازی" جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام به این شرح است : 
انالله و اناالیه راجعون
 عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار" سید محمد حسین زاده حجازی" جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب  تاثر و تالم فراوان شد.
 آن سردار عالیقدر در زمره مجاهدان شاخص هشت سال دفاع مقدس بود که سال‌ها مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی را در کارنامه درخشان خود داشت . 
اینجانب عروج آن سردار عزیز را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران،خانواده مکرم، فرماندهان،همرزمان وی درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت می نمایم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: