کد خبر: ۸۸۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۵۵
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور بدر واکنش به خبر مرگ دختر ١٧ ماهه بر اثر آزار توسط پدرش در توئیتی نوشت: از ⁧ قوه قضائیه⁩ انتظار می‌رود با سرعت و قاطعیت به جنایت کسی‌که نام پدر را یدک می‌کشد، رسیدگی کند تا به اشد مجازات برسد. برای چندمین بار از ⁧ مجلس⁩ می‌خواهم لایحه حفظ کرامت وحمایت از زنان دربرابر خشونت راکه ۱۰۶ روز است به مجلس ارسال شده تصویب کنند؛ گرچه هنوز اعلام وصول هم نکردند.

واکنش ابتکار به خبر مرگ دختر ١٧ ماهه بر اثر آزار توسط پدرش: برای چندمین بار از ⁧ مجلس⁩ می‌خواهم لایحه حفظ کرامت وحمایت از زنان را تصویب کندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور به خبر مرگ دختر ١٧ ماهه بر اثر آزار توسط پدرش واکنش نشان داد.

معصومه ابتکار در توئیتی در این باره نوشت: از ⁧ قوه قضائیه⁩ انتظار می‌رود با سرعت و قاطعیت به جنایت کسی‌که نام پدر را یدک می‌کشد، رسیدگی کند تا به اشد مجازات برسد

وی افزود: برای چندمین بار از ⁧ مجلس⁩ می‌خواهم لایحه حفظ کرامت وحمایت از زنان دربرابر خشونت راکه ۱۰۶ روز است به مجلس ارسال شده تصویب کنند؛ گرچه هنوز اعلام وصول هم نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: