کد خبر: ۸۸۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۹۳
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران به تشریح پیش‌بینی آخرین وضعیت آب و هوای این استان پرداخت.

پیش‌بینی آخرین وضعیت آب و هوای مازندرانبه گزارش خبرداغ ، احمد اسدی با اشاره پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز سه‏ شنبه 31 فروردین، و چهارشنبه اول اردیبهشت، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما و بویژه در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم همراه بوده اما از چهارشنبه شب، وزش باد، افزایش ابر و در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

‌وی افزود: در روز پنج‏شنبه 2 اردیبهشت،آسمان استان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه با کاهش دما و وزش باد و از عصر وشب با رگبار پراکنده همراه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز جمعه 3 اردیبهشت، آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما ، وزش باد نسبتا شدید، رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق است.

اسدی افزود: در روز شنبه 4 اردیبهشت نیز وضعیت جوی استان، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بین می‌شود.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: