کد خبر: ۸۸۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۲۱۰
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز تا پنجشنبه در بعضی ساعات در مناطق جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

تهران بارانی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز تا پنجشنبه در بعضی ساعات در مناطق جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی استان تهران، در روزهای جمعه و شنبه با نفوذ سامانه بارشی و افزایش ابرناکی و در پاره ای نقاط بویژه در بخش های شمالی گاهی رگبار و رعد و برق و تندباد موقتی انتظار می رود.

همچنین امروز و فردا افزایش نسبی دما و جمعه و شنبه کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای سه شنبه ۲۹ و ۲۰، چهارشنبه۳۲ و ۲۲، پنجشنبه ۳۲ و ۲۱، جمعه ۳۰ و ۱۹ و شنبه ۲۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

فرودگاه امام خمینی با ۳۱ درجه و فیروزکوه با چهار درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: