کد خبر: ۸۸۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۰
مهدی قایدی یکی از بازیکنان آماده این روزهای استقلال، از دقیقه ۶۵ مقابل الشرطه با بستن بازوبند کاپیتانی، اولین کاپیتانی اش در آسیا را تجربه کرد.

اولین کاپیتانی قایدی برای استقلال در آسیا/ یک بازی و سه کاپیتانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، با تعویض‌هایی که فرهاد مجیدی در دقیقه ۶۵ به صورت همزمان انجام داد تا بازیکنان اصلی این تیم به دلیل حاشیه امنیتی که ایجاد شده بود قدری استراحت کنند، وریا غفوری هم از زمین بازی بیرون رفت و از آن دقیقه مهدی قایدی بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست که این نخستین کاپیتانی این بازیکن ۲۲ ساله در استقلال و آسیا بود.

مهدی قایدی در آخرین دقایق نیمه اول این بازی با یک پاس طلایی محمد نادری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا آبی پوشان در پایان نیمه اول دست خالی به نیمکت نروند.

قایدی در اواخر بازی جایش را به آرمان رمضانی داد تا مسعود ریگی به عنوان سومین کاپیتان در این دیدار بازوبند را بر بازو ببندد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: