کد خبر: ۸۸۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۷
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 29 فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو خبر داد.

اعتراف سارق سابقه‌دار به 29 فقره سرقت در سنندجبه گزارش خبرداغ ، سردار علی آزادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی از نقاط حاشیه شهر سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی در جغرافیای محل وقوع سرقت و از طرفی استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، ماموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهم تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 14 فقره سرقت منزل و 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و در مجموع به 29 فقره سرقت اعتراف کرد.

سردار آزادی خاطر نشان کرد: در این عملیات 2 مالخر نیز دستگیر و مقادیری اموال مسرقه کشف و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادە شدند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: