کد خبر: ۸۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۸۳
یک منبع نزدیک به سید محمد خاتمی دیدار وی با محمدرضا عارف و توصیه برای عدم کاندیداتوری وی را تکذیب کرد.

خاتمی اخیراً ملاقات یا تماسی با عارف نداشته است/ وی تا این لحظه قصد ورود به انتخابات را نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، یک منبع نزدیک به سید محمد خاتمی درباره خبر دیدار رئیس دولت اصلاحات با محمدرضا عارف در خصوص انتخابات سال ۱۴۰۰ و منع کاندیداتوری رئیس فراکسیون امید مجلس دهم از سوی وی گفت: خیر؛ چنین چیزی صحت ندارد آقای خاتمی به هیچ وجه تا این لحظه قصد ورود، ساماندهی و پیشتازی برای صحنه انتخابات را ندارد.

وی تاکید کرد: رئیس دولت اصلاحات بسیار به خودش را فشار می‌آورد که ملاقاتی نداشته باشد، جوابی ندهد، مشورت و یا حتی تقاضایی را مطرح نکند. حتی درباره آقای سید حسن خمینی هم رویه شان همین بود.

این منبع نزدیک به رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: آقای خاتمی اخیراً ملاقات یا تماسی با آقای عارف نداشتند و حتی پیغامی هم ندادند و این شایعات ساختگی است.

وی خاطرنشان کرد: ما هرچقدر سعی می‌کنیم محیط آقای خاتمی را از شایعات پاک نگه داریم؛ باز هم گفته می‌شود و شنیده می‌شود وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: