کد خبر: ۸۸۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۳۵۴
مسابقه عکاسی زن در قاب نیایش به مناسبت ماه مبارک رمضان درجزیره کیش برگزارمی شود.

مسابقه عکاسی زن در قاب نیایش درکیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مسابقه عکاسی با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت ارزشمند بانوان هنرمند و علاقمند به هنرعکاسی در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و به تصویرکشیدن جلوه های زیبایی ازمناجات و نیایش های ماه مبارک رمضان به همت اداره امورزنان سازمان منطقه آزاد کیش ازشنبه 28 فروردین آغاز می شود.

روایت تصویری نیایش و آیین های زنان درماه مبارک رمضان ، جلوه های معنوی این ماه مبارک درخانه ،سفره های افطاری و سحر، مادرو کودک درماه رمضان، زنان درآیین مذهبی نماز عیدفطر،شبهای احیا درخانه و مراسم شبهای احیا درمساجد ، روزه اولی ها و اکرام ایتام از جمله عناوین محتواهای ارسالی هستند.

این مسابقه دردو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود و هر عکاس در بخش تک عکس مجاز به ارسال حداکثر5 اثر است اما در بخش دوم می تواند با ارسال یک مجموعه عکس درمسابقه شرکت کند.

علاقمندان تا 17 اردیبهشت 1400 فرصت دارند آثار خود را از طریق سامانه جشنواره های فرهنگی و هنری کیش به آدرس FESTIVAL.KISH.IR به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

جوایز برگزیدگان بخش تک عکس به ترتیب برای نفرات اول تا سوم 20 ،15 و 10 میلیون ریال است. در بخش مجموعه عکس نیز به یک عکاس برگزیده 20 میلیون ریال جایزه اهدا می شود.

براساس این گزارش دبیر اجرایی مسابقه عکاسی زن در قاب نیایش ، لیلی صدیق عضو انجمن عکاسان تئاتر کشوراست. یلدا معیری، عضو هیات مدیره انجمن عکاسان مطبوعاتی کشور، فاطمه بهبودی عکاس مستند و خبری و عضو انجمن عکاسان دفاع مقدس کشورو حسن تهوری عضو انجمن عکاسان ایران و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور داوری این مسابقه رابر عهده دارند.

لازم به ذکراست نمایشگاه آثار ارسالی و مراسم اهدای جوایز 23اردیبهشت و همزمان با روزعیدسعیدفطر برگزارمی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: