کد خبر: ۸۸۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۵۳
وزیر امور خارجه اتریش بر اهمیت مذاکرات وین برای احیای برجام تاکید کرد.


تاکید اتریش بر اهمیت مذاکرات وین/ ایالات متحده و ایران در حال قدم زدن بر روی یخ‌های نازک هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از نشنال ورلد، الکساندر شالنبرگ گفت: ایالات متحده و ایران در حال قدم زدن بر روی یخ‌های نازک هستند زیرا مذاکرات هسته‌ای روز پنجشنبه در وین در حالی آغاز شده است که برنامه های جدید غنی سازی تهران از سر گرفته شد.

وی در ادامه گفت: فشار بر هر دو طرف بسیار زیاد است. آن‌ها می دانند که روی یخ‌های نازک قدم می‌زنند و زمان به شدت در حال گذشتن است.

 

وی اظهار داشت: "آنها از مسئولیت خود بسیار آگاه هستند و واضح است که نیروهایی در همه طرف وجود دارند که علاقه مند به شکست این مذاکرات هستند.اما من درک می کنم که تعهد هر دو طرف برای پیشرفت وجود دارد. این شاید آخرین تلاش نجات دیپلماتیک باشد. "

شالنبرگ گفت که دیپلمات ها "قبل از انتخابات ایران باید توافق کنند".

وی هشدار داد که مدت زمان لازم برای تهیه مواد کافی برای سلاح هسته ای - فقط چند ماه بوده است.آنچه در این صورت شاهد خواهیم بود یک مسابقه تسلیحاتی در منطقه خلیج فارس است و این تأثیرات گسترده ای بر امنیت در تمام اروپا ، از جمله در اتریش خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: