کد خبر: ۸۸۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۵۲۰
فرهاد مجیدی با کنار گذاشتن محمد دانشگر از لیست بازیکنانی که همراه تیمش به جده برد به نوعی به همه مدافعانش اعلام کرد که حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده است.

آماده باش مجیدی به مدافع مغضوب استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فرهاد مجیدی با کنار گذاشتن محمد دانشگر از لیست بازیکنانی که همراه تیمش به جده برد به نوعی به همه مدافعانش اعلام کرد که حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرده است.

یکی از این مدافعان استقلال که البته طی هفته های اخیر چندان از سوی کادر فنی به بازی گرفته نشده عارف غلامی است. این مدافع پس از اشتباهاتی که در دیدار با سپاهان در دور رفت لیگ برتر داشت و منجر به شکست تیمش شد مغضوب کادر فنی قبلی و فعلی قرار داشته و هنوز نتوانسته خودش را به ترکیب اصلی برگرداند.

اخبار رسیده از اردوی استقلال در جده حکایت از صحبت‌های کادر فنی با این مدافع استقلال در ارتباط با دیدارهای پیش رو دارد.

با توجه به فشردگی و تعداد دیدارهای استقلال که قرار است تقریبا هر ۳ روز یک بار برگزار شود کادر فنی از عارف غلامی خواسته تا با آمادگی کافی خودش را برای ورود به میدان آماده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: