کد خبر: ۸۸۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۸
مدیر روابط عمومی هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: «فریدون قنبری» قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و آسیا از روز ۲۲ فروردین به دلیل بیماری التهاب لوزالمعده به کما رفته و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام حسین (ع) بستری است.

قهرمان کشتی ایران به کما رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا: مدیر روابط عمومی هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: «فریدون قنبری» قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و آسیا از روز ۲۲ فروردین به دلیل بیماری التهاب لوزالمعده به کما رفته و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام حسین(ع) بستری است.

«رسول صفری» روز پنجشنبه افزود: به گفته خانواده این کشتی‌گیر کرمانشاه، وی از مدت‌ها قبل با بیماری سنگ کیسه صفرا درگیر بوده که اکنون این بیماری شدت پیدا کرده و به التهاب شدید لوزالمعده تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: قنبری در روز ۲۰ فروردین ماه مورد عمل جراحی اورژانسی و پرریسک قرار گرفت که ۲ روز اول پس از بیماری در بخش مراقبت های ویژه بستری بود اما پس از آن به کما رفت و اکنون با کمک دستگاه اکسیژن تنفس می‌کند.

«فریدون قنبری» از کشتی گیران به نام کشورمان اهل استان کرمانشاه است. قنبری مدال های طلای جوانان جهان ۱۹۹۷ و طلای بزرگسالان آسیا ۲۰۰۴ را در کارنامه خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: