کد خبر: ۸۸۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۷۳
این مرد سایه به سایه زنان تهرانی را رصد می کرد تا بتواند نقشه های پلیدانه خود را اجرا کند، این مرد جوان به خاطر خیانت از زنان دست به انتقام می زد.

انتقام از زنان تهرانی به خاطر خیانت همسربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرفوری، شایان یکی از 864 مجرمی است که در طرح رعد 43بازداشت شده است. او فقط گوشی زنان را سرقت می‌کرد و دلیل عجیبی هم برای این کار داشت؛ انتقام.

چرا انتقام؟

چون عاشق زنی بودم که به من خیانت کرد و رفت.

شکست عشقی باعث شد تا از زنان نفرت پیدا کنم. این شد که حس انتقام مثل یک خوره به جانم افتاد. تصمیم گرفتم برای ترساندن زنان و انتقام از آنها دست به سرقت موبایل هایشان بزنم.

تک رو بودی یا همدستی هم داشتی؟

نه. تنها بودم.

چطور سرقت می‌کردی؟

برای انجام سرقت یا پیاده می‌رفتم یا با موتور. شگردم این بود که در غرب تهران، طعمه هایم را شناسایی می‌کردم. اغلب آنها در حال صحبت با موبایل هایشان بودند یا پیاده راه می‌رفتند یا پشت فرمان بودند. در یک لحظه به سمتشان می‌رفتم و موبایل‌هایشان را می‌قاپیدم.

با گوشی‌های سرقتی چه می‌کردی؟

به مالخر می‌فروختم و با پول آن تفریح می‌کردم. چون من نیاز مالی ندارم. آرایشگرم و پول خوبی در می‌آورم. هدفم از سرقت، انتقام از زنان بود.

چند مورد سرقت انجام دادی؟

حدود 30مورد.

منبع: رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: