کد خبر: ۸۸۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۹۳۶
مشورت با رهبری معامله‌ای دو سر برد برای او بود. سیدحسن خمینی از سویی عدم ورود خود به انتخابات را توجیه کرد و خودش را از اصرار اصلاح‌طلبان نجات داد. از سوی دیگر ولایتمداری را ثابت و شاید زمینه تأیید صلاحیت در انتخابات خبرگان بعدی را فراهم کرد.

بازی دو سر بُرد سیدحسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ ، روزنامه جهان صنعت در باره سیدحسن خمینی نوشت:مشورت با رهبری معامله‌ای دو سر برد برای او بود. سیدحسن خمینی از سویی عدم ورود خود به انتخابات را توجیه کرد و خودش را از اصرار اصلاح‌طلبان نجات داد. از سوی دیگر ولایتمداری را ثابت و شاید زمینه تأیید صلاحیت در انتخابات خبرگان بعدی را فراهم کرد.

حال اگر به برخی واکنش‌ها در فضای مجازی مبنی بر اینکه مشورت گرفتن از رهبری طبق قانون ضروری نیست و نباید تبدیل به یک روال معمول شود، توجه داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که سیدحسن خمینی خیلی ساده از رهبری خرج کرد تا هم ریسک انتخابات را نپذیرفته و هم همچنان آن چهره آزمون نشده و ظاهرا ایده‌آل باقی بماند.»
 
بیشتر بخوانید: 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: