کد خبر: ۸۸۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۴۹۱
رئیس بنیاد شهید گفت: بنا بر دستور ویژه رئیس‌جمهور، ۱۶ هزار نفر از فرزندان ایثارگران باید به استخدام قطعی دولت دربیایند.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر : سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس هماهنگی بسیار خوبی که با وزارت علوم و سازمان سنجش و سازمان اداری استخدامی کشور انجام شد، فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد یک هفته فرصت دارند که فرم‌ها را برای آزمون استخدامی دولت پر کنند. این آزمون بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.

اوحدی با بیان اینکه براساس احکام برنامه ششم، همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد باید استخدام دولت شوند، گفت: بنا بر دستور ویژه رئیس‌جمهور، ۱۶ هزار نفر از فرزندان ایثارگران باید به استخدام قطعی دولت دربیایند.

وی ادامه داد: آزمون استخدامی برای فرزندان شهدا یک آزمون عمومی است و ما سعی کردیم که ساده‌ترین روش را برای آزمون انتخاب کنیم. هرکدام از فرزندان شهدا می‌توانند سه موقعیت شغلی را انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: