کد خبر: ۸۸۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
تعداد بازدید: ۲۰۲
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبر داد .

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار خبر داد: رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارابه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد شمس با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان خلاق کشورمان٬ برای طراحی پوستر نخستین دوره جشنواره به تعدادی از هنرمندان جوان سفارش طراحی اولیه پوستر داده شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده در شورای سیاستگذاری جشنواره٬ پوستر فعلی با طراحی  علی حاجیان از طراحان خلاق و شایسته کشور به عنوان پوستر نهایی انتخاب شد.

 شمس با اشاره به این که هدف این وزارتخانه از برگزاری این جشنواره معرفی دقیق‌تر مفهوم کار به مخاطبان است، بیان کرد: امروزه کار ، مفهوم گسترده ای پیدا کرده و ما امیدواریم عکاسان عزیز به مفاهیمی همچون حضور زنان و مردان در مشاغل خرد و کلان اداری٬ کارگری٬ صنعتی٬ هنری٬ خدماتی٬ کشاورزی٬ دامداری٬ فنی٬ تولیدی و اجتماعی٬ مشاغل خانگی٬ تعاونی‌ها٬ کادر درمان٬ کارآفرینی زنان٬ مشاغل نوین(استارتاپ‌ها) و اشتغال افراد دارای معلولیت بپردازند.

مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جشنواره عکس کارا ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان جهت آگاهی از شرایط و قوانین حضور در جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی  

 www.karaphoto.ir   مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: