کد خبر: ۸۸۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۵۵
سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با بیان اینکه تیمش در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال بدشانسی آورده است، گفت: فوتسال رشته خوب و بزرگی بود اما خودمان این رشته را کوچک کردیم.

فوتسال را خودمان کوچک کردیم/ رفتن روی «مُخ» حریف کار قشنگی نیستبه گزارش خبرداغ ، جواد اصغری مقدم در گفتگو با  مهر، درباره شکست تیم فوتسال سن ایچ در لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند در هفته گذشته و دیدار امروز مقابل فرش آرا گفت: هر ۶ تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ قابل احترام هستند. هدف ما صعود به دور نهایی بود و برای بهتر شدن، در هر مسابقه تلاش می‌کنیم. امسال کمی بدشانسی آوردیم به خصوص در دور نهایی. مهدی کریمی را کامل از دست دادیم. فرشید نادری نیم فصل را از دست داد و نادر حنیفی هم در حال حاضر با مصدومیت برایمان بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ادامه داد: تلاش می‌کنیم با همین نفرات کار را جلو ببریم. بازی‌ها بسیار سخت و سنگین است. هفته گذشته به گیتی پسند باختیم در حالی که می‌توانستیم بازنده نباشیم. تمرکزمان روی بازی با فرش آرا است و انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم.

اصغری مقدم با اشاره به نتایج گذشته سن ایچ و اینکه این تیم حتی صدرنشین لیگ هم شده بود، گفت: قرعه ما بعد از عید نوروز قرعه خوبی نبود. دو بازی خارج از خانه داشتیم و با مس سونگون در خانه دیدار کردیم. از سه بازی صاحب دو برد و یک تساوی شدیم که برایمان ایده آل بود. مقابل گیتی پسند شکست خوردیم. کسب ۷ امتیاز از چهار مسابقه برای ما نرمال است. حالا هم سه بازی متوالی در خانه داریم که باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

وی در خصوص حواشی و درگیری‌های بازی سن ایچ با گیتی پسند تصریح کرد: نمی‌خواهم درباره آن مسابقه صحبت کنم. انتظار داریم فوتسال روز به روز بهتر شود. به صورت کلی می گویم فوتسال رشته خوب و بزرگی بود اما رفتار منِ مربی، منِ بازیکن و منِ باشگاه باعث کوچک شدن فوتسال شده است. شخصاً دوست ندارم به قیمت بی معرفتی، تحقیر، توهین و ناراحت کردن تیم مقابل، نتیجه بگیرم. رفتن روی مخ تیم حریف کار قشنگی نیست. بحث من کلی است و ارتباطی به باشگاه و مربی خاصی ندارد. باید کمک کنیم شرایط فوتسال بهتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: