کد خبر: ۸۸۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۰
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس آنالیز کاملی از نخستین حریف خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به دست آورد.

آنالیز الوحده به گل‌محمدی رسید/ پرسپولیس دنبال بازی تهاجمی در هندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر گوا هند دنبال می‌کند که باید نخستین بازی خود را چهارشنبه هفته جاری مقابل الوحده امارات برگزار کند.

از این رو پرونده کاملی از شیوه تاکتیکی الوحده در اختیار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار گرفت تا نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده و تمرینات تیمش را طراحی کند.

کادر فنی پرسپولیس تصمیم دارد بازی تهاجمی را در شروع بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در دستور کار قرار دهد تا مهاجمان این تیم که مدت هاست گلزنی را فراموش کرده‌اند اعتماد به نفس خود را خیلی زود در این مسابقات باز گردانند.

ابتلای سعید آقایی و فرشاد فرجی به ویروس کرونا باعث شده تا گل محمدی فعلاً نتواند دفاع چپ خود را از بین اسم‌هایی همچون علی شجاعی و محمد شریفی انتخاب کند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نماینده امارات سه شنبه شب مشخص می‌شود تا این تیم با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای جز ایجاد تغییر در تیم خود نداشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ چهارشنبه هفته جاری اولین بازی خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحده امارات در شهر گوا هند برگزار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: