کد خبر: ۸۸۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۰
هافبک سابق استقلال گفت: شاگردان فرهاد مجیدی روزهای سختی در لیگ قهرمانان دارند اما تجربه سرمربی می تواند برای استقلال مفید واقع شود.

استقلال روزهای سختی در پیش دارد/ قابل مقایسه با حریفان نیستیمبه گزارش خبرداغ، رسول غنی زاده در گفت و گو با مهر در خصوص حضور آبی پوشان در لیگ قهرمانان و اولین دیدار آنها مقابل الاهلی عربستان گفت: لیگ قهرمانان با لیگ برتر تفاوت‌های بسیاری دارد. تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان بازیکنان بزرگ و شاخصی را جذب کردند و بدون تعارف باید بگویم امکانات آنها چه از لحاظ سخت افزار و چه نرم افزار ده‌ها برابر پیشرفته‌تر از ماست.

این پیشکسوت ادامه داد: آنها شرایط بسیار خوبی دارند. دغدغه و مشکلات مالی ندارند، چندین زمین آماده در اختیار دارند و همه جوره شرایط حرفه‌ای را تجربه می‌کنند اما متاسفانه تیم‌های ایرانی بارها اتفاق افتاده که در طول یک ماه دو یا سه بار مجبور شده‌اند زمین عوض کرده و به قول قدیمی‌ها همیشه خانه به دوش هستند.

وی تاکید کرد: همین جابجایی بارها باعث شده تا بازیکنان دچار مصدومیت و آسیب دیدگی شوند اما امیدوار هستیم با تمام این اتفاقات استقلال و دیگر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی در مورد نقاط قوت و نقاط ضعف استقلال گفت: آبی پوشان از ابتدای فصل بیستم یک اشکال بزرگ داشتند و آن هم عدم هماهنگی خط دفاعی این تیم بود. به دلیل جابجایی‌های زیاد مدافعان استقلال هماهنگ نبودند و این تا حدودی به استقلال ضربه زد. ضمن اینکه در خط هافبک هم با رفتن علی کریمی استقلال نتوانست یک هافبک خلاق و بازی ساز خوب را جانشین کریمی کند. مهدی پور که جانشین کریمی شده بود نتوانست به خوبی انتظارات را بر آورده کند و سعید مهری هم که به جمع آبی پوشان پیوسته هنوز برای این تیم بازی نکرده است. بنابراین کار برای مجیدی سخت است و او باید بهترین‌ها را به مصاف الاهلی عربستان بفرستد.

هافبک سابق استقلال در مورد خط حمله آبی پوشان هم گفت: چند هفته‌ای است که دیاباته، قائدی و مطهری از آن آمادگی گذشته به دور هستند و هنوز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. امیدوارم این سه مهاجم تا شروع لیگ قهرمانان به آمادگی کامل رسیده تا شاهد گلزنی آنها برابر حریفان باشیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند در لیگ قهرمانان موفق باشد، گفت: باید بپذیریم کار سختی در پیش است نه تنها استقلال بلکه چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم روزهای سختی خواهند داشت اما به عنوان یک ایرانی آرزو می‌کنم تیم‌های کشورمان بتوانند نتایج خوبی کسب کرده، به مراحل بالاتر صعود کرده و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: