کد خبر: ۸۸۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۵
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی توییتری ​اولویت کشورمان را تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه دانست و امضای نقشه راه پنجساله پیرامون‌ همکاری های دو جانبه و مشترک با جمهوری عراق را در همین راستا عنوان کرد .

شریعتمداری : ​اولویت جمهوری اسلامی ایران،تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه استبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حساب توییتر نوشت : اولویت جمهوری اسلامی تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه است. امروز برای دیدار با مقامات کشور دوست جمهوری عراق و امضای نقشه راه پنج ساله پیرامون‌ همکاری های دو جانبه و مشترک در حوزه روابط کار، اشتغال، رفاه اجتماعی و آموزش های فنی و حرفه در بغداد هستم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: