به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، این روزها بسیاری از افراد کارآفرین در سراسر جهان مایلند از شبکههای اجتماعی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند. افرادی که با مفهوم ارتباط شبکه اجتماعی ارتباط برقرار میکنند با مفهوم تحول دیجیتال سر و کار خواهند داشت. در سال ۲۰۲۱ نیز حضور در شبکههای اجتماعی به عنوان یک عبارت تبلیغاتی بازاریابی شناخته میشود و دلیل خوبی هم دارد.
دادههای نظرسنجیها نشان میدهد که ۷۰ ٪ از مشاغل عظیم تصمیم به افزایش یا حفظ هزینههای خود برای تغییر شکل دیجیتال در طی همه گیری کرونا دارند. پنجاه و هشت درصد مشاغلی که هنوز ابتکار عمل تحول را آغاز نکرده بودند، گفتند که کرونا، برنامههای آنان را تسریع کرده است.
تحول دیجیتال زمانی اتفاق میافتد که یک تجارت فناوری دیجیتال را برای جایگزینی فرایندهای فیزیکی یا دستی با فرآیندهای دیجیتال در پیش گیرد. تحول دیجیتال، نیاز به حرکات بزرگ و جسورانه دارد و شرکتهایی که قبل از همه گیری این روند را شروع نکرده اند فشار را احساس میکنند. خوشبختانه، برای شروع کار با تحول دیجیتال، مراحل سادهای وجود دارد، خواه یک خرده فروش باشید و یا یک مارک تجاری الکترونیکی که به فناوری قدیمی متکی هستید.
اهمیت بازخورد شبکههای اجتماعی
یکی از مهمترین ابزارهای بازخورد در دوران مدرن، شبکههای اجتماعی است. در سطح جهانی، بیش از ۳.۶ میلیارد نفر از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند و پیش بینی میشود این تعداد تا سال ۲۰۲۵ به ۴.۴۱ میلیارد نفر افزایش یابد. هنگامی که ۴.۴۱ میلیارد نفر بتوانند در مورد تحولات، به شما در زمان واقعی بازخورد بدهند، این یک پیشرفت سریعتر و بهتر است.
برای استفاده از شبکههای اجتماعی برای کمک به تحول دیجیتال تجارت خود، نیازی نیست که یک شرکت فناوری یا حتی یک آژانس شبکههای اجتماعی باشید. شما میتوانید با وارد کردن کلمات کلیدی که ممکن است مشتریان شما از آن در جستجوی توییتر استفاده کنند، شروع کنید.
شما میتوانید از کارمندان خود بخواهید که مدافع آنلاین شما باشند، یا میتوانید با مشتریان تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که سفیران تجاری شما باشند.