کد خبر: ۸۸۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۱۸۳
برای ما بسیار حائز اهمیت است که با همکاری با چینی‌ها بتوانیم بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم و همچنین تبلت، لپ تاپ و موبایل تولید کنیم و با چین همکاری‌هایی در زمینه هوش مصنوعی داشته باشیم.

نبویان: با کمک چین، فضای مجازی را کنترل می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: محمود نبویان، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره قرارداد 25 ساله با چین گفت:

در حال حاضر متأسفانه ما حاکمیتی بر فضای مجازی، موتورهای جستجوگر، پیام‌رسان‌های اجتماعی و پست الکترونیک نداریم و حاکمیت آن از دست ما خارج شده است و برای ما بسیار حائز اهمیت است که با همکاری با چینی‌ها بتوانیم بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم و همچنین تبلت، لپ تاپ و موبایل تولید کنیم و با چین همکاری‌هایی در زمینه هوش مصنوعی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: