کد خبر: ۸۸۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۷
یک نماینده با اشاره به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌ها در مجلس گفت:بنده هفته گذشته در محل کمیسیون تلفیق بودم و هر چقدر برای ارائه پیشنهاد فریاد زدم، کسی توجه نکرد، امروز هم نمایندگانی که در این اماکن حضور دارند، مورد بی‌توجهی قرار گرفتند.

برای رعایت پروتکل‌ها، نمایندگان در محیط‌های مختلف هستند/ چقدر برای ارائه پیشنهاد فریاد زدم، کسی توجه نکردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه مجلس شورای اسلامی و ارسال گزارش های مجلس به قوه قضائیه، اقتدار مجلس را می رساند. اینکه مجلس قانونی تصویب کند، اما اجرا نشود و ۱۳ مورد آن ابلاغ نشود، ضعف مجلس بوده، لذا جا دارد از اقتدار مجلس و نمایندگان و هیات رئیسه تشکر کنیم که حتی شخص اول قوه مجریه هم باید پاسخگو و تابع قوانین باشد.

این نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه ما اعمال ماده ۲۳۴ کنیم، اما اجرای آن پروسه های طولانی طی کند و مشخص نشود که اجرا شده یا خیر، ضعف مجلس بوده، لذا باید تا زمان اجرا مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیمی از نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق و مشروطه حضور دارند، گفت: بنده هفته گذشته در این محل بودم و هر چقدر برای ارائه پیشنهاد فریاد زدم، کسی توجه نکرد، از این رو امروز هم نمایندگانی که در این اماکن حضور دارند، مورد بی توجهی قرار گرفتند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت: بخش انفورماتیک این موضوع را مورد توجه قرار دهد تا در حق هیچ یک از نمایندگان اجحافی صورت نگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: