کد خبر: ۸۸۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۸
تیم فوتبال فولاد خوزستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

نکونام-ژاوی؛جذاب‌ترین نبرد هفته اول آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ با برتری 4-0 شب گذشته فولاد مقابل العین امارات، حالا فوتبال ایران با چهار نماینده راهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 خواهد شد. فولاد که با هدایت جواد نکونام توانست به این موفقیت دست یابد، حالا در اولین بازی مرحله گروهی خود باید به مصاف حریفی قدرتمند برود و تقابلی جذاب در همان گام نخست رقم بزند.

شاگردان نکونام در روز چهارشنبه 25 فروردین ماه در نخستین بازی خود، باید با تیم السد قطر رودررو شوند که ژاوی هرناندز را روی نیمکت خود دارد. نکونام و ژاوی که به واسطه سال ها حضور نکونام در اسپانیا رابطه خوبی با یکدیگر دارند، حالا بی تردید جذاب ترین جدال هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت می کنند و باید دید از جدال دو هافبک میانی سابق تیم های ملی ایران و اسپانیا، کدام یک به موفقیت دست می یابد.

السد به تازگی توانست بدون هیچ باختی، قهرمان لیگ ستارگان قطر بشود و با آمادگی بالایی پا به لیگ قهرمانان خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: