کد خبر: ۸۸۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۶۵
یک شهروند عربستانی روز گذشته یک موذن و یک نمازگزار را داخل مسجدی در محله «البوادی» در شهرستان تبوک این کشور به ضربات چاقو کشت.

قتل فجیع موذن و نمازگزار بر سَر اوقات شرعیبه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا: یک شهروند عربستانی روز گذشته یک موذن و یک نمازگزار را داخل مسجدی در محله «البوادی» در شهرستان تبوک این کشور به ضربات چاقو کشت.

روزنامه «عکاظ» عربستان دراین باره نوشت: یک شهروند ۶۰ ساله در جنایتی فجیع یک موذن و یک نمازگزار هفتاد ساله را که با آنها بر سر اوقات نماز و همچنین امامت مسجد اختلاف نظر داشت، با سلاح سرد به قتل رساند.

براساس نوشته این روزنامه، امام مسجد به ناگاه متوجه حوضی از خون در داخل مسجد شد و نیروهای امنیتی را مطلع کرد و آنها نیز در محل جنایت حاضر شدند و قاتل را دستگیر کردند.

این روزنامه در ادامه نوشت که قاتل از بیماری روانی رنج می برد و همین موضوع وی را وادار به ارتکاب این جنایت فجیع کرده است.

براساس گفته منابع آگاه، پلیس قاتل را دو ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر کرد و پس از ثبت اظهاراتش تحویل مقامات قضایی داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: