کد خبر: ۸۸۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۸
سازمان سنجش آموزش کشور از لغو آزمون‌های بین‌المللی از جمله آیلتس در تاریخ ۲۲ فروردین ماه جاری خبر داد.

آزمون‌های بین‌المللی زبان ۲۲ فروردین لغو شدسازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه با صدور اطلاعیه ای خطاب به همه متقاضیان ثبت نام­ کننده در آزمون­ های بین­ الملل Life, IELTS, GRE Subject, TOEFL, GRE General, Skills, UKVI اعلام کرد که با هماهنگی به عمل آمده با موسسات ETS و IDP ، آزمون­ های مورد اشاره در ایران از ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ برابر با ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی برگزاری نخواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب؛ سازمان سنجش تاکید کرد که زمان برگزاری این آزمون ها از طریق سازمان سنجش آموزش کشور یا مراکز برگزار کننده اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام این سازمان، به اطلاع متقاضیان ثبت­ نام کننده در دوره ۱۵۹ آزمون­ تولیمو می‌رساند، این آزمون به دلیل وضعیت ناشی از انتشار حاد بیماری کرونا در تاریخ ۲۴ فروردین­­ ماه ۱۴۰۰ برگزار نخواهد شد.

زمان برگزاری آزمون دوره مذکور از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام و به صورت پیامک اطلاع رسانی می شود. همچنین با توجه به شرایط موجود، در سایر دوره های آزمون تولیمو نیز ثبت نامی انجام نمی شود و بعد از عادی شدن شرایط، زمان ثبت نام در سایر دوره ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: