کد خبر: ۸۸۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۸
ورزشگاه شهدای گمنام در محدوده منطقه ۱۹ به منظور استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس بهسازی، تجهیز و آماده سازی می‌شود.

آمادگی ورزشگاه شهدای گمنام برای استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در همین راستا، شهرداران مناطق ۱۸ و ۱۹ و مدیران باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهدای گمنام، از شرایط این مجموعه که در اختیار پرسپولیس قرارگرفته است، بازدید کردند تا کلید بهسازی و تجهیز برای استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس روشن شود.

طی این بازدید که علی توکلی شهردار منطقه ۱۹، جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه، سیدمحمد فیاض عضو هیأت مدیره باشگاه و شهردار منطقه ۱۸، ابراهیم شکوری معاون اجرایی و علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، هماهنگی‌های لازم برای بهره‌وری مناسب از این باشگاه، ارتقا امکانات، بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف آن صورت گرفت.

بر اساس این گزارش اقدامات عمرانی باشگاه شهدای گمنام بزودی و همزمان با حضور تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هند و برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد تا این مجموعه بعد از آماده‌سازی برای فصل پیش‌روی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در اختیار آکادمی فوتبال پرسپولیس قرار گرفته و محل برگزاری تمرینات، بازی‌ها و استعدادهای فوتبال باشد.

بازسازی و تجهیز ورزشگاه شهدای گمنام گامی مهم برای تبدیل این مجموعه به کمپ و مرکز تیم‌های پایه و توسعه فوتبال و نیز به عنوان یک یادگاری برای آینده فوتبال پرسپولیس و تهران محسوب می‌شود.

باشگاه شهدای گمنام در خیابان مهران منطقه ۱۹ قرار دارد و در برگیرنده زمین‌ها و سالن‌های مختلفی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: