کد خبر: ۸۸۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۴۱۵
کاپیتان اسبق استقلال ادعا کرده بود به حرمت پروین سال 70 به قرمزها گل نمی‌زدند.

وقتی استقلالی‌ها حرمت نگه داشتند و به تیم پروین گل نزدند!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ زمان زیادی تا شروع شهرآورد بزرگ پایتخت نمانده است. حدود یک ماه دیگر دو تیم مقابل هم قرار می گیرند. صادق ورمزیار یکی از آن دربی بازهایی است که بارها در این مسابقه مهم به میدان رفت. او دو سال قبل خاطره ای درباره یکی از بازی های دربی تعریف کرد که در نوع خود خاص بود:

بیشتر بخوانید:

چشم همه به فولاد و نکونام

«شهرآورد اسفند سال ۷۰ را تلویزیون پخش نکرد، ولی قطعاً آن بازی هم در تاریخ ماندگار است. همان بازی‌ای که ۲ بر صفر بردیم و تا دقیقه ۱۵، ۱۶ هر دو گل‌مان را زدیم. من و صمد مرفاوی گلزنی کردیم. در مورد اینکه بچه‌ها بعد از گل دوم جمع شدند و گفتند به حرمت علی پروین دیگر گل نزنیم، حتی اگر چنین گردهمایی هم انجام شده باشد، من در آن جمع نبودم، ولی جالب است بگویم در حالی که دقیقه ۸۰ نفوذ کردم و می‌رفتم که داخل محوطه جریمه پرسپولیس شوم، از پشت مرا زدند. لحظاتی پس از اینکه زمین خوردم، چند نفر از بازیکنان هر دو تیم سراغم آمدند و گفتند: «مگر قرار نبود دیگر به پرسپولیس گل نزنید؟» من هم در جواب گفتم: من با کسی قول و قرار نگذاشته‌ام و کار خودم را می‌کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: