کد خبر: ۸۸۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۴۸۷
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از سقوط مرگبار یکی از مربیان چتربازی در شهرستان گرمسار خبرداد و گفت: بازنشدن چتر هنگام پرش از ارتفاع، مرگ در دم این فرد را رقم زد.

سقوط مرگبار مربی چترباز در گرمساربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از سقوط مرگبار یکی از مربیان چتربازی در شهرستان گرمسار خبرداد و گفت: بازنشدن چتر هنگام پرش از ارتفاع، مرگ در دم این فرد را رقم زد.

سرهنگ روح‌اله نصرتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 14:47 دیروز چهارشنبه 18 فروردین وقوع یک فقره سانحه منجر به فوت در شهرستان گرمسار به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام ماموران پاسگاه انتظامی "کردوان" به محل اعلام شده در منطقه نورالدین گرمسار اضافه کرد: در بررسی های پلیس مشخص شد یکی از مربیان چتربازی، دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه، این مربی 73 ساله بر اثر باز نشدن چترش حین آموزش چتر بازی و هنگام پرش از ارتفاع، به شدت با زمین برخورد کرده و در دم فوت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: