کد خبر: ۸۸۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۴۲۳
جواد خواجوی بازیگر سریال نوروز رنگی در مصاحبه با خبرآنلاین درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت.

جواد خواجوی: جوان که بودم پرسپولیس را دوست داشتمبه گزارش خبرداغ ، زاوش محمدی: جواد خواجوی را خیلی ها تا قبل از اینکه در سریال "نوروز رنگی" بازی کند بیشتر در اینستاگرام و با صداگذاری روی ویدئوهای مختلف می شناختند. اما حالا او شناخته شده تر از قبل است و در چارچوبی دارد حرکت می کند که جدی تر به بازی و بازیگری فکر کند. هر چند که خواجوی تئاتری هست و تحصیلات آکادمیکش را هم در همین زمینه فیلم و سینما انجام داده است. با جواد خواجوی که مهمان همکاران ما در سرویس فرهنگی بود هم برای دقایقی کوتاه گپ فوتبالی زدیم که در زیر می خوانید. متن کامل این مصاحبه را در روزهای آینده در سرویس فرهنگی خبرآنلاین بخوانید.

*آقا جواد یک راست می رویم سراغ فوتبال. استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟

خب من در نوجوانی طرفدار پر و پا قرص پرسپولیس بودم و با جدیت بازی های این تیم را دنبال می کردم.

*یعنی الان هوادار این تیم نیستید؟

نه اینکه هوادار نباشم اما سعی می کنم فوتبال تماشا کنم و بازی های هر تیمی که خوب بازی می کند را ببینم.مثلا من بازی های استقلال را هم تماشا می کنم و دوست های فوتبالی هم زیاد دارد.

*اما بدون شک طرفدار سر سخت تیم های مشهدی هستید درست است؟

بدون شک.ابوملسم که عشق است،شهر خودرو هم تیم خوبی است.آن سال های قبل،قبل از اینکه معروف شوم با حمید علی عسگری که در ابومسلم بازی می کرد دوست بودم.حمید بعدا به پرسپولیس پیوست.

*با استقلالی ها هم دوست هستی؟

بله.مثلا آن روز آرش برهانی را دیدم و کلی کیف کردم.در کل می خواهم بگویم الان فوتبال برایم طوری شده که بازی هر تیمی که زیبا بازی کند را تماشا می کنم.فرقی هم نمی کند پرسپولیس باشد یا استقلال،سپاهان باشد یا پدیده.هر تیمی که خوب بازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: