کد خبر: ۸۸۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۶
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از انتخاب فردی به نام خورشیدی خیلی نباید تعجب کنیم، چون وقتی فوتبالی‌ها به فرد فوتبالی رای نمی‌دهند جای اعتراض دیگر نیست.

به کریمی رای ندادید؛ حق ندارید تعجب کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از انتخاب فردی به نام خورشیدی خیلی نباید تعجب کنیم چون وقتی فوتبالی ها به فرد فوتبالی رای نمی‌دهند جای اعتراض دیگر نیست.

ابراهیم قاسمپور از چهره های کاملا فوتبالی ایران، درباره انتخاب های عزیزی خادم حرف های جالبی می زند. بخش کوتاهی از حرف های این ملی پوش سابق فوتبال ایران را بخوانید:

*از انتخاب فردی به نام خورشیدی خیلی نباید تعجب کنیم. او گفته من فوتبالی بودم و زمانی کار سرپرستی کردم ولی من او را نمی‌شناسم. ما درست از جایی ضربه می‌خوریم که فردی به نام علی کریمی وارد عرصه انتخابات می‌شود ولی فوتبالی‌ها به او رأی نمی‌دهند وقتی چنین اتفاقی می‌افتد دیگر نباید اعتراض کنیم.

*از 15 کاپیتان تیم ملی باشگاه‌ها و ... دو نفر هم به کریمی رأی ندادند آن وقت انتظار دارید فردی مثل خورشیدی سرپرست تیم ملی نشود؟‌ من به شهاب عزیزی‌خادم احترام می‌گذارم ولی مگر او با لابی‌گری رئیس فدراسیون نشد؟ او هزینه کرد و در پشت پرده لابی انجام داد و فوتبالی‌ها هم کنار نشستند تا چنین فردی رئیس فدراسیون شود. وقتی این اتفاق می‌افتد سرپرست تیم ملی هم به همان شکل انتخاب می‌شود.

*وقتی در کشور ما مدیری برای یک نهاد انتخاب می‌شود سعی می‌کند فک و فامیل و دوستانش را به آنجا ببرد و کاری به تخصص و دانش ندارد. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست و هر کسی رئیس آن می‌شود همان کارها را انجام می‌دهد. وقتی این اتفاقات به صورت مرتب تکرار می‌شود، نباید انتظار داشته باشیم مدیری قوی و با دانش فوتبال ما را در دست بگیرد. این اتفاقات الان افتاده و بعدها هم تکرار خواهد شد.

*عزیزی خادم از یک طرف امامی‌فر را انتخاب می‌کند و از طرف دیگر به فردی حکم می‌دهد که چند صباحی از کنار زمین چمن فوتبال رد شده و فقط زمین فوتبال را از دور دیده و از کنارش عبور کرده است. این تضادها برای خیلی‌ افراد از جمله من قابل قبول نیست و بیشتر در حد شعار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: