کد خبر: ۸۸۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۴
مدیران پرسپولیس این روز‌ها درگیر گرفتن ویزای هند هستند و به نظرم می‌رسد سرخپوشان با یک روز تاخیر راهی گوا شوند.

ویزای هند کار دست پرسپولیس دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: مدیران پرسپولیس این روزها درگیر گرفتن ویزای هند هستند و به نظرم می رسد سرخپوشان با یک روز تاخیر راهی گوا شوند.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه c روز جمعه به کشور هند و گوا محل برگزاری آن عزیمت خواهد کرد اما این پرواز با یک روز تاخیر ۲۱ فروردین انجام خواهد شد.

گفته می شود با توجه به طولانی شدن مراحل صدور روادید که به دلیل ناهماهنگی بین امور بین الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به وجود آمد قرار است کاروان قرمزها با یک روز تاخیر و روز شنبه ۲۱ فروردین با حضور در فرودگاه بین المللی امام خمینی و پرواز اختصاصی شرکت وارش راهی هند و گوا شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: