کد خبر: ۸۸۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۸۷
قاسم میرزایی نیکو، نماینده سابق مجلس در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفت: «سعید نمکی در هنگام اخذ رای اعتماد، خود را همراه و نزدیک به دولت نشان می داد اما خیلی زود ثابت کرد بر طبل جدایی از دولت می کوبد!»

انتقاد نماینده سابق مجلس از عملکرد وزیربهداشت/ او سخت در اشتباه استبه گزارش خبرداغ ، وی ادامه داد:«سعید نمکی اگر احساس می کند با فاصله گرفتن از این دولت می تواند در کابینه ی 1400 نقش و جایگاه داشته باشد محکم به او می گویم سخت در اشتباه است زیرا صندلی دهم وزارت بهداشت را نیز به او نخواهند داد .

میرزایی نیکو می گوید:«دنیا را نگاه کنید، روش ها و شیوه های برخورد با کرونا را در همین همسایگی خودمان ببینید. یک نفر یک مجموعه و یک حوزه تصمیم می گیرد آن هم حوزه و فردی است که متخصص و دانش آموخته ی پزشکی است اما در مملکت ما وزیر کشور را می گذارند بر سر مدیریت بحران کرونا و این یعنی فاتحه مدیریت بحران را خواندن!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: