کد خبر: ۸۸۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
فرماندار اهواز گفت: مردی در اهواز به دلیل اختلاف خانوادگی صبح امروز با استفاده از اسلحه ۸نفر از بستگان خود را به قتل رساند و سپس به زندگی خود نیز پایان داد.

قتل عام خانوادگی در اهواز / مرد معتادی ۸ نفر ‌از اعضای خانواده‌اش‌ را به رگبار بستبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : جمال عالمی نیسی اظهار داشت: مردی در اهواز به دلیل اختلاف خانوادگی صبح امروز با استفاده از اسلحه هشت نفر از بستگان خود را به قتل رساند و سپس به زندگی خود نیز پایان داد.

وی افزود: یک مرد ۵۰ ساله که سابقه اعتیاد به شیشه و سابقه کیفری داشته در ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح امروز در ابتدا چهار نفر از اعضای خانواده همسر اول خود را با اسلحه  جنگی به قتل رساند.

فرماندار اهواز گفت: این شخص سپس به شهرستان کارون رفته و در آنجا نیز چهار نفر دیگر شامل پدر و مادر همسر دوم خود و نیز فرزندش و برادرزاده همسر دومش را با اسلحه به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: 

روایت ۶ قاتل که با عجیب‌ترین انگیزه‌ها افراد را کشتند/ از «نامه آدم‌خوار» تا برادری که تشکر نکرد

عالمی نیسی اضافه کرد: این مرد که ساکن محله زرگان در اهواز است، بعد از ‌اقدام به قتل، خودکشی کرد.

فرماندار اهواز همچنین گفت: این پرونده همچنان در دست بررسی است و اسلحه و خودروی استفاده شده در این حادثه نیز کشف شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: