کد خبر: ۸۸۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۹
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۲۰ دلال مرغ خبر داد.

۲۰ دلال مرغ در دام پلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی گفت:‌ به دنبال نوسانات ایجاد شده در قیمت مرغ و کمیاب شدن آن در برخی از مناطق در روزهای پایانی سال گذشته بود که پلیس به این موضوع ورود کرد و با انجام عملیات‌های مختلف اقدام به دستگیری دلالان و سوجویان در این فضا کرد.

وی با بیان اینکه برخورد با هرگونه اخلال در بازار مرغ به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار داشت، گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون و در مجموع اقدامات و عملیات‌های انجام شده تاکنون ۲۰ دلال مرغ در عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت:‌ بیش از ۵۳ تن مرغ نیز در این مدت کشف و در بازار توزیع شد که خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد بازگشت آرامش به بازار هستیم.

به گفته گودرزی، اقدامات و نظارت پلیس امنیت اقتصادی بر این بازار همچنان ادامه خواهد داشت و پلیس به سودجویان و دلالان اجازه سوءاستفاده و گرانفروشی را نخواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: