کد خبر: ۸۸۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
تعداد بازدید: ۳۱۸
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی با گرامی داشت 12 فروردین ، "روز جمهوری اسلامی " تقویت "اقتدار ملی" را در گرو "عقلانیت جمعی "و "سخت‌کوشی همگانی" اصلی راهبردی و تعیین کننده بیان کرد .
شریعتمداری:12 فروردین،نماد تحقق اراده مردم بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام به این شرح است : 12 فروردین روز " تاسیس جمهوری اسلامی ایران "را گرامی می داریم . 
روز تاریخ ساز 12 فروردین،متحد و در کنار هم برای تحقق آرزوهایمان به جمهوری اسلامی "آری" گفتیم . 
آن روز همه ملت سرافراز ایران با هر تفکر و عقیده ای  در رنگین کمان یک صدایی و  رفراندمی مردم سالارانه به جمهوریت و اسلامیت "آری" گفتند  و به تعبیر زیبای حضرت امام (ره) این روز به نخستین روز حاکمیت جمهوری اسلامی تبدیل شد. 
امروز هم با گذشت بیش از 4 دهه از آن روز،  برای فایق آمدن بر مشکلات و دستیابی به "احیای روح اعتماد جمعی" به کنار یکدیگر بودن نیازمندیم. از همین رو تقویت "اقتدار ملی"  در گرو "عقلانیت جمعی "و  "سخت‌کوشی همگانی"  اصلی راهبردی و تعیین کننده  است.
 امید است با عنایت الهی و تدبیر نظام مند، شاهد استقرار بیش از پیش اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی باشیم . 
با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) و همه شهدای گلگون کفن، دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی را به ملت شریف ایران و رهبر حکیم و فرزانه جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: