کد خبر: ۸۸۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۱
دو کشتی گیر به خاطر استفاده از ماده ممنوعه با محرومیت سنگین از سوی نادو مواجه شدند.

محرومیت سنگین دو کشتی‌گیر به خاطر دوپینگبر اساس فصل ۱۴ از مجموعه قوانین مبارزه با دوپینگ ایران، این ستاد موظف است آرای محرومیت صادر شده را پس از قطعی شدن، اعلام عمومی نماید. از این رو دو ورزشکار به دلیل تخلف از مقررات دوپینگ و مصرف ماده ممنوعه (بند ۲.۱)، پس از طی شدن روند قانونی و حقوقی به این شرح محروم شدند:

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران (نادو)، ۱.مسعود کمروند کشتی گیر آزادکار به دلیل مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک (استانوزولول) به مدت چهار سال از ۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ لغایت ۴ بهمن ۱۴۰۳ از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد.

۲.آرمان طهماسبی کشتی گیر فرنگی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک (بولدنون) به مدت چهار سال از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ لغایت ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: