کد خبر: ۸۸۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۲۰۸
شبستر، میانه و هشترود (آذربایجان شرقی)، بوشهر (بوشهر)، کنگاور (کرمانشاه)، سلسله (لرستان)، اراک (مرکزی) و تویسرکان (همدان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند. در حال حاضر ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، شبستر، میانه و هشترود (آذربایجان شرقی)، بوشهر (بوشهر)، کنگاور (کرمانشاه)، سلسله (لرستان)، اراک (مرکزی) و تویسرکان (همدان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند. در حال حاضر ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
 

صدا و سیما: رنگ‌بندی جدید شهرهای کشور که از امروز اعمال شده است، اعلام شد.

آبادان،اهواز، ایذه، بندرماهشهر، دزفول، شوش، مسجد سلیمان در استان خوزستان از وضعیت قرمز خارج شده اند.

اهر و کلیبر (آذربایجان شرقی)، بوئین و میاندشت(اصفهان) ، پیشوا (تهران)، بن و لردگان (چهارمحال و بختیاري) و فراشبند و فیروزآباد (فارس) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

شبستر، میانه و هشترود (آذربایجان شرقی)، بوشهر(بوشهر)، کنگاور(کرمانشاه)، سلسله(لرستان) ، اراک(مرکزی) و تویسرکان(همدان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

در حال حاضر 126 شهرستان در وضعیت نارنجی و 47 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: