کد خبر: ۸۸۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
جدایی سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران از تیم ترابوزان اسپور ترکیه قطعی به نظر می‌رسد و ممکن است این بازیکن به تیم سمپدوریا ایتالیا منتقل شود.

علت جدایی مدافع ایران از ترابوزان مشخص شد/ پول برایم مهم نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، نشریه «karadeniz» ترکیه اعلام کرد سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابوزان اسپور تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته است و پرونده این بازیکن در ترابوزان بسته شد.

این نشریه نوشت: «بازیکن ایرانی آخرین پیشنهاد ترابوزان را برای تمدید قرارداد قبول نکرد. حسینی به عبدالله آوچی سرمربی تیم گفت: می‌خواهم به تیمی بروم که بتوانم به طور مدام بازی کنم. پول برایم مهم نیست.»

karadeniz درباره مقصد بعدی حسینی هم خبر داد که این بازیکن ممکن است به تیم سمپدوریا ایتالیا برود و همچنین در حال مذاکره با تیم باشاکشهیر ترکیه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: