کد خبر: ۸۸۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
تعداد بازدید: ۳۱۵
سعید محمد شاید از جنجالی‌ترین چهره‌های اصولگرا در انتخابات 1400 باشد. کاندیدایی با پیشینه نظامی که سال 99 با حاشیه‌های متعددی روبه‌رو شد و سال 1400 را در سکوت خبری آغاز کرد.

سعید محمد عقب نشینی کرده؟ / او سال 1400 را در سکوت خبری آغاز کردبه گزارش خبرداغ به نقل از اعتماد :سعید محمد شاید از جنجالی‌ترین چهره‌های اصولگرا در انتخابات 1400 باشد. کاندیدایی با پیشینه نظامی که سال 99 با حاشیه‌های متعددی روبه‌رو شد و سال 1400 را در سکوت خبری آغاز کرد.

به نظر می‌رسد او تصمیم گرفته تعطیلات را به همراه تیم خود به برنامه‌ریزی برای تبلیغات انتخاباتی و همچنین حل چالش‌های سیاسی سال 99 صرف کند. البته این سکوت رسانه‌ای تاحدودی مبهم است و بعید نیست که از فضایی منفی متاثر باشد که اواخر سال گذشته با کناره‌گیری‌اش از فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیا ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: 

شرط موفقیت قرارداد ایران و چین، پذیرش برجام و FATF است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: