کد خبر: ۸۸۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۴
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: به هیچ عنوان راهی یک طرفه نخواهد شد و مسافران به همان صورتی که رفته اند باز خواهند گشت.

به گزارش خبرناجا: هیچ راهی یک طرفه نخواهد شد/مسافران نوروزی سریعتر به مبدا بازگردندداغ به نقل از صدا و سیما: سردار حسینی با بیان اینکه سفرها و مسافرت‌ها در شیوع بیماری کرونا مؤثر بوده است، افزود: در ابتدای نوروز ۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی داشتیم که متأسفانه به علت همین مسافرت‌ها به ۴۴ شهر نارنجی و ۲۳ شهر قرمز رسید.

وی گفت: استان تهران و استان البرز نیز نارنجی شدند و از امروز پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیر بومی نیز حق ورود ندارند و درصورت ورود و خروج ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

جانشین پلیس راهور ناجا افزود: پلاک‌های غیر بومی که در داخل استان البرز و تهران میهمان بودند نیز مهلت ۷۲ ساعته به پایان رسیده است و باید امروز از استان البرز و تهران خارج شوند، زیرا از فردا جریمه خواهند شد.

سردار حسینی در خصوص وضع راه‌ها گفت:​ تردد در راه‌های سراسر کشور به راحتی انجام می‌شود، اما رفته رفته شاهد بازگشت مسافران خواهیم بود.

وی افزود:​ به هیچ عنوان راهی یک طرفه نخواهد شد و مسافران به همان صورتی که رفته اند باز خواهند گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: