کد خبر: ۸۸۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۷
ژاپن در یک بازی آسان در مغولستان جشنواره گل به راه انداخت و سه امتیاز دیگر کسب کرد.

پیروزی ۲ رقمی ژاپن در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ژاپن سه شنبه در پنجمین بازی اش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر مغولستان قرار گرفت و با ۱۴ گل میزبانش را شکست داد.

جشنواره گل ژاپن از دقیقه ۱۳ با گلزنی مینامینو شروع شد و این تیم در نیمه اول پنج بار دروازه مغولستان را باز کرد. اوساکو، کامادا و موریتا برای مهمان گلزنی کردند و تویا بازیکن مغولستان در دقیقه ۳۹ به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد.

 

در نیمه دوم شرایط مشابه بود و اوساکو در دقیقه ۵۵ دبل کرد. سپس ایناگاکی گلزنی کرد و ایتو و فروهاشی هر کدام یک دبل به نام خود ثبت کردند. در دقیقه ۹۰ آسانو گل دوازدهم ژاپن را به ثمر رساند. سپس اوساکو هت‌تریک کرد و ایناگاکی هم توانست یک دبل به نام خود ثبت کند تا ژاپن با نتیجه ۱۴ بر صفر برنده این دیدار شود.

ژاپن با ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه F است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: