کد خبر: ۸۸۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۹
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: گلایه اسکوچیچ؟ من اگر مسئول این قضیه بودم به او می‌گفتم خداحافظ شما. برای او افتخار است که در تیم ملی ایران کار کرده است.

فنونی‌زاده: دلم به صعود تیم ملی روشن نیست/ گلایه اسکوچیچ؟ به او بگویید خداحافظ!به گزارش خبرداغ به نقل از میزان : مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با سوریه اظهار داشت: به نظرم این بازی زیاد نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند، اما چون مدت زیادی از بازی‌های رسمی یا دوستانه به خاطر شیوع کرونا دور شده‌ایم برای تیم ملی خوب است، اما اینکه بگویم بازی سوریه خیلی به تیم ما کمک می‌کند نه اینطور نیست، چون آنها تیم درجه دوم آسیا هستند. اگر می‌خواهیم در بازی‌های مقدماتی قوی عمل کنیم باید با تیم‌های قوی‌تری بازی کنیم.

وی با ارزیابی بازی‌های مقدماتی جهانی تیم ملی کشورمان گفت: کامبوج و ویتنام به نظرم تیم‌های آسانی هستند و بعید است که مقابل‌شان با مشکل مواجه شویم، اما برابر عراق و بحرین کار سختی داریم. عراق تیم آماده‌ای است و فوتبالش شبیه ماست. با این وجود خیلی بخواهم امیدوار باشم، ۲۰ درصد شانس صعود برای تیم ملی قائل هستم. خیلی دلم روشن نیست که تیم صعود کند. اگر به جام جهانی صعود نکنیم فوتبال ما در خوشبینانه‌ترین حالت ۳۰ درصد عقب می‌افتد، امیدوارم بیشتر از این نباشد. فقط به خاطر هواداران آرزو می‌کنم با زحمت بازیکنان به دور بعد صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره از دست رفتن میزبانی تیم فوتبال عنوان کرد: از دست رفتن میزبانی رهاورد افرادی است که در رأس فدراسیون قرار دارند. واقعاً بحرین از ایران امن‌تر است؟ وقتی سیاسی‌ها مدیریت فوتبال را به عهده می‌گیرند طبیعی است این قضایا پیش می‌آید. حق امثال علی کریمی و علی دایی است که در رأس فدراسیون قرار بگیرند، چون آن‌ها در جهان شناخته شده‌اند. نمی‌دانم چه قولی به روسای فوتبال استان‌ها داده‌اند که آن‌ها به کریمی رأی نمی‌دهند. شاید عزیزی‌خادم آدم خوبی باشد، اما مهم این است که فوتبالی و این کاره نیست.

فنونی‌زاده در رابطه با اینکه اسکوچیچ از امکانات تیم ملی راضی نیست تاکید کرد: گلایه اسکوچیچ؟ من اگر مسئول این قضیه بودم به او می‌گفتم خداحافظ شما. برای او افتخار است که در تیم ملی ایران کار کرده است و رزومه خودش را قوی کرده است. اگر تیم صعود کند برای او بهتر می‌شود، اگر هم نه دستمزدش را می‌گیرد، تیم دیگری پیدا می‌کند. مهم ملت ایران هستند. وضعیت معیشت و اقتصادی در کشور خیلی خوشایند نیست و اگر تیم به جام جهانی صعود نکند، دلخوشی ۷۰ - ۸۰ میلیون جمعیت از بین می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: