کد خبر: ۸۸۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۲۸
برنامه تلویزیونی «دو راهی»، کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، بر لزوم تداوم احتیاط مسافران نوروزی در امر رانندگی تأکید می‌ورزد.

گشت پلیس در «دو راهی» شبکه دو چه می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، برنامه «دو راهی» که به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی، هر شب ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود، به سفارش ناجا تهیه شده است و قالبی مستند دارد.

در هر قسمت از این برنامه، یک خودرو شخصی که به صورت اتفاقی در بزرگراه‌های شهر تهران در حال حرکت است، انتخاب می‌شود و توسط پلیس تحت تعقیب قرار می‌گیرد. در ادامه، رفتارهای راننده و سرنشین‌های خودرو، توسط دوربین حاضر در خودرو پلیس، رصد می‌شود. سپس با نگه داشتن خودرو مذکور، بسته به نحوه رانندگی او، جریمه نقدی یا پاداش رانندگی صحیح به او تعلق می‌گیرد.

در سال گذشته، تمامی مراقبت‌های فردی جامعه حول محور ویروس کووید ۱۹ بوده و برنامه «دو راهی» با هدف یادآوری الزام تداوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، تهیه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: