کد خبر: ۸۸۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۶
با وجود برخی اخبار منتشر شده اما تست کرونای اعضای کادرفنی مبتلای استقلال هنوز منفی نشده است.

تست کرونای کادرفنی استقلال منفی نشده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: با اینکه قرار بود 9 عضو مبتلا به کرونای استقلال عصر روز گذشته تست مجدد بدهند اما این اتفاق هنوز رخ نداده و با نظر کادرپزشکی انجام تست مجدد به تاخیر افتاده است.

در این خصوص گفته می شد در تستی که روز گذشته از مبتلایان استقلال به عمل آمده، نتیجه آن منفی شده است. این در حالی است که هنوز تستی از مبتلایان استقلال صورت نگرفته که نتیجه اش اعلام شده باشد.

بر این اساس علاوه بر 5 بازیکن کرونایی استقلال، فراز کمالوند، بهزاد غلامپور ، فرزاد مجیدی و مهران کاظمی 4 عضو کادر فنی استقلال این تیم هم همچنان در قرنطینه بسر می برند تا تست مجدد از آنها به عمل بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین فعلن گری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
درود به همه آبی دلها.همه استقلالی‌ها.به امید روزی که فوتبال ایران پاک وعاری از هرگونه باند بازی وکثافت کاری از سوی سیاست مداران فوتبالی باشیم.ما با تمام وجودمان حامی تیم تاج هستیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: