کد خبر: ۸۸۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۰
«امانوئل مکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی ایران را به نقض برجام متهم کرد و گفت ایران باید آن را متوقف کند.

مکرون: ایران باید نقض برجام را متوقف کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «امانوئل مکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی ایران را به نقض برجام متهم کرد و گفت ایران باید آن را متوقف کند.

 

«رووین ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی از چند روز پیش برای رایزنی درباره آنچه «تهدید فزاینده برنامه هسته‌ای ایران» خوانده شده سفرش را به پایتخت کشورهای آلمان، فرانسه و اتریش آغاز کرده است.

مکرون در یک کنفرانس خبری در کاخ الیزه با حضور ریولین گفت فرانسه خواستار احیای مذاکرات هسته‌ای است. وی همچنین خواستار بازرسی از تأسیسات هسته‌ای ایران و رسیدگی به برنامه موشکی ایران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: