کد خبر: ۸۸۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که این کشور به چین گوشزد کرده است که تحریم‌های نفتی دولت سابق ایالات متحده علیه ایران، همچنان به قوت خود باقی می‌ماند.

تداوم تحریم‌های نفتی علیه ایران را به چین گوشزد کرده‌ایمبه گزارش ایلنا به نقل از فایننشال تایمز، یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که این کشور به چین گوشزد کرده است که تحریم‌های نفتی دولت سابق ایالات متحده علیه ایران، همچنان به قوت خود باقی می‌ماند.

به گزارش خبرداغ، این مقام ارشد آمریکا با اعلام این‌که صادرات نفت ایران به چین از مدتی پیش افزایش یافته است، گفت که دولت فعلی آمریکا مصمم به اجرای تحریم‌هایی است که در دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق این کشور علیه صنعت نفت ایران اعمال شده بود و در این خصوص چراغ سبزی نشان نداده است.

وی در عین حال تاکید کرده است که لغو تحریم‌ها علیه ایران در چارچوب مذاکرات دوجانبه برای بازگشت به توافق هسته‌ای ممکن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: