کد خبر: ۸۸۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید: ۳۳۶
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش راهبردهای توازن عملکرد این سازمان در4 حوزه، کارکنان، فرایندهای داخلی و عملیاتی، مشتریان و ذینفعان و امورمالی را عنوان کرد.

جعفر آهنگران راهبردهای توازن عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش را اعلام کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ،

جعفر آهنگران در یادداشتی برای توازن عملکرد این سازمان در4 حوزه، کارکنان، فرایندهای داخلی و عملیاتی، مشتریان و ذینفعان و امورمالی راهبردهایی را ارائه کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای قابل ملاحظه سازمان منطقه آزاد کیش در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که به مدد  تلاش های شبانه روزی مدیران پیشین و کارکنان این سازمان میسر شده تصریح کرد: برای تمرکز تلاش های آینده همکاران و منابع سازمان در جهت تحقق اهداف راهبردی ، باید بانگاهی علمی 4 حوزه متمایز موردتاکید سازمان های موفق دنیا را در کانون توجه همه جانبه قرار داد.

به گفته جعفر آهنگران از طریق تشکیل 4 کمیته کارکنان، فرآیند های عملیاتی و داخلی، مشتریان و ذینفعان، و مالی، مسائل سازمان پیگیری و گزارش های مربوط به مدیرعامل ارائه خواهد شد .

سرپرست سازمان منطقه آزادکیش کارکنان شایسته و توانمند را اصلی ترین دارایی هر سازمانی برشمرد و برضرورت رشد و یادگیری، افزایش توانایی و تامین نیازهای کارکنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بهره مندی کارکنان از آموزش های لازم و تلاش برای افزایش توانایی و خلاق سازی و رفع دغدغه های آنان، فضا را برای بهبود مستمر فرآیندهای داخلی و عملیاتی سازمان فراهم می کند اظهار داشت: با تشکیل کمیته منابع انسانی با حضور صاحبنظران، مهمترین نیازهای رشد و یادگیری و همچنین مسائل و چالش های کارکنان شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی می شود.

آهنگران اظهارداشت: در راستای تحقق اهداف سازمان کمیته فرآیندها، به روز رسانی، بهبود و ساده سازی فرآیندهای کاری و عملیاتی در بخش های مالی، عمرانی، پژوهشی، آموزشی، اطلاع رسانی و خط مشی گذاری و نظایر آن را متناسب با شرایط روز و نیازهای مشتریان و ذینفعان پیگیری می کند.

وی باتاکید بر اینکه بهبود فرآیندهای داخلی و عملیاتی سازمان، رضایت مشتریان و ذینفعان را به دنبال خواهد داشت،گفت: ارتقای عملکرد فرآیندهای سازمانی که نتیجه طبیعی رشد و یادگیری است، تضمین کننده جوانی و پویایی سازمان بوده است و  سازمان منطقه آزاد کیش، به دلیل جایگاه برتر و نقش الگوسازی، بیش از هر سازمان دیگری نیازمند پویایی و شادابی است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مشتریان، ارباب رجوع ، مردم، گردشگران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را ازمولفه های مهم در تبین ماهیت وجودی سازمان و کارکنان برشمرد و گفت: متاسفانه در برخی سازمان ها، ارباب رجوع و ذینفعان، باوجود اهمیتی که دارند، کمتر مورد توجه قرار گرفته و حلقه مفقوده محسوب می شوند.

آهنگران ازتشکیل کمیته ای برای شناسایی نیازها و چالش های ذینفعان و ارائه راهکارهای لازم برای افزایش رضایت مندی آنان خبر داد و افزود: تداوم رضایت آنان، زمینه ساز استمرار فعالیت و رشد عواید مالی سازمان است.

وی با بیان اینکه عملکرد هر سازمان، درنهایت خود را به شکل درآمدها و هزینه ها در قالب صورت های مالی نشان می دهد اظهار داشت : چهارمین کمیته در جهت افزایش درآمدها و منابع مالی و به طور همزمان، کاهش و اثربخشی هزینه ها، تلاش خواهدکرد و

پیامد طبیعی این رویکردها، دستیابی به منابع پایدار مالی است.

جعفر آهنگران تاکید کرد: ساماندهی تحرکات و تحولات سازمانی در چارچوب حوزه های چهارگانه بی تردید  از سازمان منطقه آزاد کیش، چهره ای نو، شفاف، پاک، پویا، چابک، انطباق پذیر و اخلاق گرا ارائه خواهد داد.

جهت دریافت متن کامل راهبرد های جعفر آهنگران در خصوص توازن عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش اینجا کلیک کنید 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: