کد خبر: ۸۸۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۶۴
با اعلام فیفا به باشگاه استقلال برای تأیید پرداخت مطالبات نیکولای بودوروف، پنجره نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان باز شد. به این ترتیب، استقلالی‌ها می‌توانند قرارداد سه بازیکن جدید خود به نام‌های امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی و سعید مهری را ثبت کنند.

پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شدبا اعلام فیفا به باشگاه استقلال برای تأیید پرداخت مطالبات نیکولای بودوروف، پنجره نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان باز شد.

به گزارش خبرداغ ، پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات نیکولای بودوروف مدافع پیشین بلغارستانی استقلال بسته بود. این باشگاه مطالبات بودوروف را پرداخت کرده بود، اما به دلیل برخی مشکلات پول برگشت خورده بود که دوباره برای پرداخت به حساب جدید اقدام شد.

با واریز مبلغ به حساب موردنظر بودوروف، فیفا در ایمیلی به باشگاه استقلال تأیید پرداخت مطالبات این بازیکن را اعلام کرد تا پنجره نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان باز شود. به این ترتیب، استقلالی‌ها می‌توانند قرارداد سه بازیکن جدید خود به نام‌های امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی و سعید مهری را ثبت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: