کد خبر: ۸۸۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۳۵۱
مجموعه ورزشی شهید شیرودی (امجدیه سابق) با تصویب وزیران عضو کمیسیون لوایح از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به وزارت ورزش و جوانان واگذار می‌شود.

ورزشگاه شهید شیرودی به وزارت ورزش و جوانان واگذار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، وزیران عضو کمیسیون لوایح در جلسه ۲ اسفند ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد ماده (۱۱۸) قانون محاسبات عمومی کشور موافقت کردند مجموعه ورزشی شهید شیرودی (امجدیه سابق) واقع در میدان هفتم تیر تهران از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به وزارت ورزش و جوانان (اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) واگذار و معادل قیمت دفتری آن از سرمایه شرکت یادشده کسر شود.

بر اساس این تصمیم، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت پلاک‏ ثبتی یادشده به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت ورزش و جوانان (اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) اقدام می‌نماید.

همچنین در صورت تغییر بهره ‏بردار توسط هیئت وزیران، دستگاه بهره ‏بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری این ملک به بهره ‏بردار بعدی اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: